.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران میزبان دو رویداد ملی و بین المللی رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همزمان با دهه کرامت، مازندران میزبان دو رویداد ملی و بین المللی رضوی خواهد بود.

 حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی  در جلسه ستاد برگزاری جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) افزود: جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا(ع) و جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی دو رویدادی است که در راستای برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی، هنری امام رضا در مازندران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ششمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا با اقبال بسیار خوبی همراه بوده و علیرغم فرصت دو ماهه، 9 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

ابراهیمی افزود: در فاصله زمانی میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت علی(ع) دهه کرامت نام گرفته که هر یک از ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، میزبان رویدادهای فرهنگی هنری خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به فعالیتهای ارزنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در برگزاری جشنواره بین المللی فصه گویی رضوی اشاره کرد و گفت: فراخوان جشنواره به شش کشور جهان ارسال شده و نمایندگی های دبیرخانه در شهرهای بیروت و هرات راه اندازی شده است.

ابراهیمی از همراهی و تعامل نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران، رسانه استانی و رسانه های محلی مازندران برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره فرهنگی امام رضا قدردانی کرد و گفت: مازندران از لحاظ برگزاری این جشنواره که بزرگترین رخداد فرهنگی هنری کشور محسوب می شود در ردیف استانهای برتر کشور قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.